زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

گشایش کارم آرزوست

تا حالا شده تو کشاکش عقل و دلتون گیر کنین؟ اینکه هر کدومشون از یه طرف شما رو بکشه به سمتی و ندونین چیکار باید بکنین؟ حتی نمیدونم باید چی کار بکنم! به کسی بگم یا نه.

وقتی عقل آدم میگه که ادامه دادن با یه پسر اشتباهه اما پسره انقد میاد و میره که آدمو به شک میندازه... به این فک میکنم نکنه ... 

بعد میگم من که خودمم ته دلم میدونم که اینو نمیخام. اگه باهاش باشم هم به اون خیانت کردم هم به خودم. خود لعنتیشم هر چند وقت یه بار حوصلش که سر میره میاد سراغ من. این دفه خیلی محکم حرفمو زدم. بدون هیچ کوتاه اومدنی. 

خدایا بهم صبر بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.