زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

هزار سال بعد

انقدر نیومده بودم اینجا اصن ریخت و قیافه ی وبلاگ یادم رفته بود. چقدر بلاگ اسکای آدم شده این چن وخت :))) خیلی خوشم اومد اصن تشویق شدم دوباره بنویسم. فک کردم احتمالن رمز و اینا یادم رفته باشه. شانسی زدم :دی ولی در کمال تعجب درست بود. وای وای. من یه دوره روز و شب اینجا بودم. نه که حالا خیلی مطالب پر باری نوشته باشم. نه ولی خوب در دوره ی اوج بودم برای خودم :))) این بود که زیاد سر میزدم. الان همون وبلاگ اصلیمم خاک میخوره.

اوووووووف. تا چن وخت دیگه میشه یه سال که اینجا رو زدم.

باید بیشتر بیام. بیشتر بنویسم. از کتابایی که میخونم. از فیلمایی که میبینم. از پایان نامه.


پ.ن 1: ممنونم از چارستاره ی عزیز که تنها کسیه که تو این مدت همچنان بهم سر میزده. مرسی دوستم. ایشالا هر جا هستی سلامت باشی.

پ.ن 2: دلم برای ویرایش نشده ها تنگ شد یهو. واسه نوشتن بی فکر و بدون سانسور.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:14 http://from-sky.blogsky.com

ریتمیک، زیبا. پرمغز و موجز. Like

نیما هستم
به کلبه نوشتاری ما هم سری بزن If you want
سرزمینی را تجربه خواهی نمود که در آن واژه ها خود متولد می شوند و از صنعت پریشان احوال کپی خبری نیست.

موفق باشی.

saba دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 09:42 http://girlroom.blogsky.com

سلام امیدوارم که موفق باشی وبلاگ خیلی خوبی داری ادم خوشش میاد . لطفا به وبسایت منم بیا من تازه وبمو ساختم لطفا بیا تو هم لایک کن ونظر بده.......مرسی منتظرت هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.