زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

همکلاسیــــ...

میگه تو شرایط منو متوجه نیستی. من خیلی تحت فشارم باید ازدواج کنم. خواهرم ازدواج کرده و بچه داره اما من که ازون بزرگترم هیچی! 

----------------

از پسریم که باهاش آشنا شده و داره خودشو واسش خفه میکنه خوشم نمیاد. یه جوریه. نچسبه. این پسرای چشم سبز مثه ادمای هیــ.ز میمونن. تازه آشنا شدن اونوخت طرف خودشو سریع چپوند تو گروه که بیاد ببینه نازنین با کیا دمخوره. به خیال خامش با این حرکتا میخاد بگه تو خیلی برام مهمی اما اگه کسی واسه من این کارو بکنه اولین چیزی که به ذهنم میاد اینه که این آدم نسبت به من و روابطم با مردا شک داره. همین. اما نکته همینجاست که وختی تو شرایط نیستی اینا رو میفهمی شاید اگه منم جای نازنین بودم همون کارا رو میکردم.


نظرات 2 + ارسال نظر
من شنبه 15 آذر 1393 ساعت 18:55

سلام چرا فکر میکنین پسرای چشم رنگی اونجوری هستن..؟!من خیلیا رو دیدم که رنگ چشماشون ملاک خوبی یا بدیشون نبودهپیروز و سلامت باشید

امین چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 03:47 http://over.blogsky.com

سلام
آخی
چه حرف قشنگی واقعنا هاااااااااا
پسرای چشم سبز مثل آدمای هیز میمونن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.