زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

چرا؟

دو تا کتاب جدید گرفتم و دارم میخونم. یکی به اسم نگران نباش از مهسا محبعلی که سال 87-88 جایزه ی گلشیری گرفته و یکی هم یه کتابی به اسم آسمان میشوم از پاکسیما مجوزی. هی میگن گول اسم و رسمو نخورینا. دقیقن همینه. اون اولیه کلی تعریف و تمجید داشت که این چنین است و چنان است اما خوندم و واقعن چنگی به دل نزد. کتاب دوم مجموعه داستانه. هنوز کامل نخوندم اما با خوندن همون دو تا داستانه اول واقعن به دلم نشست. یه حزنی تو داستانشه. حالا باز بیشتر که خوندم اینجا میام میزنم 

نظرات 1 + ارسال نظر
فیلم20 شنبه 22 آذر 1393 ساعت 21:31 http://film20.ir

سلام دوست گلم. ..اربعین حسینی رو بهتون تسلیت میگم //واینکه خیلی خوبه متن ها وپست هات ومفید هستش در کل وبت //دمت گرم واسه وب خوبی که درست کردی وزحمتی که کشیدی/ اگه دوست داشتی به سایتمون هم فیلم20 بیا و نظرخوبت رو بگو که واقعا از حضور ونظر گذاشتنت خوشحال میشیم. پشیمون نمیشیی اگه سر بزنی .مرسی ازت موفق باشی.film20.ir.منتظرتیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.