زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

دلگیری الکی

همیشه تو ذهنم یه سوالایی هست که دوس داشتم از بقیه بپرسم اما نشده. مثلن یکی ازین سوالا اینه که بفهمم بقیه هم ازین حالتا دارن که الکی یهو دلشون بگیره و هر چی فک کنن نفهمن علت ناراحتیشون چیه؟ من اصن آدم ناراحت و غمگینی نیستم ولی بعضی وختا اینجوری میشم میرم تو فاز دِپ. مثل همین الان

پی نوشت کاملا بیربط!: خیلی وخته دلم میخاد یه پست ویرایش نشده همینجوری بزنم. نمیشه. نمیدونم چرا. دلم تنگ شده واسه بچم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 22:36 http://www.black-girls88.blogfa.com

مگه نی نی داری؟

چی؟!
واسه همین پست کامنت گذاشتی؟

شبگرد پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 17:30

همیشه پشت ندونستن ها یکم آگاهی هست
به ته دلتون رجوع کنید علتشرو می یابید

بله شده
منم اینجوری میشم
گرچه من بعدش متوجه میشم دلیلش چیه

ممنون از نظرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.