زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

دوست

دلم یه دوست خوب میخاد. ازون دوستیای بی غل و غش که هیشکی دنبال ثابت کردن من بهترم من با کلاس ترم نیست. مثله این یکی!

نظرات 1 + ارسال نظر
شبگرد پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:30

سلام
کم پیش میاد همچین دوستی بین آدما
به نظرم بهترین دوستای آدم به ترتیب اینا هستن:
1- خدا
2- خودش
3- همسرش

اولی همیشه خیرمون رو میخواد و هیچوقت به ضررمون کار نمیکنه
دومی خیرمون رو میخواد ولی ممکنه گاهی به علت کمبود عقل بزنه داغونمون کنه برای همین گذاشتمش ردیف دوم
سومی خیر مارو میخواد منتها به شرط خیر خودش
ضمن اینکه ممکنه بر اثر کمبود عقل اونم بزنه داغونمون کنه برای همین گذاشتمش ردیف سوم

سلام
مرسی که نظر دادی
ولی ای کاش این دفه که اومدی حداقل با اسم خودت بیای یا آدرس ایمیل یا وبلاگتو برام بزاری. اینجوری منم میفهمم با کی دارم حرف میزنم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.