زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

زیر و زبر

روز نوشتهای من؛ اینجا میخام از زیر و زبر زندگیم، از فراز و نشیبام بنویسم. ممنونم که به من سر میزنین:)

مثل کف دست

من آدم رکیم و ازوناییم که وقتی کسی ازم چیزی بپرسه تا تهشو تعریف نکنم بی خیال نمیشم. چند وقتیه به این نتیجه رسیدم که هر چی بیشتر حرف بزنی بدتر به ضرر خودته. لزومی نداره در مورد هر چیزی راستشو گفت. چرا گل به خودی بزنیم آخه؟ مگه بقیه همین کارو واسه ما میکنن؟ عمرا! شاید بهتر باشه که بعضی چیزا گفته نشه. حتی بین دوستای صمیمی. بین مادر و دختر. بین خواهر و برادر. توی وبلاگ. حد نگه داشتن کار سختیه چون یه موقعهایی بعضی چیزا قاتی پاتی میشه.

بعضی وقتا این حسو دارم که از صمیمیتم سو استفاده میشه. اما خب من آدم مهربونیم دلیلی برای بدجنسی نمیبینم مگر اینکه دلیلش بهم داده شه! اما یه سریا که خیلی خودشونو زرنگ میدونن این اخلاق منو میزارن به حساب دست و پا چلفتی بودن. اون دسته از دوستان غرق زرنگی و هوش سرشارشون باشن. به امید دیدار

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 03:20 http://pll.blogky,com

سلام
میفهمم چی داری میگی و بعضی وقتا منم ممکنه همین کار رو انجام داده باشم که واسم بد شده باشه
کاملا حق با توئه نباید بگی و هبه کسی گفتی اون شخص چیزی رو ازش بپرسی عمرا چیزی بهت بگه
کار درست همینه که الان بهش رسیدی با همیشه حواست باشه که حرفی نزنی که از انسانیت و منطقی بودنت سواستفاده کنن و بزار به حساب ساده بودن و چیزای دیگه

مریم یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:21

رک باش ولی همه چیزم نگو
این بهترین کاره

آره والا
راست میگی

شبگرد جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 11:22

سلام
فقط با خداست که میشه کف دست بود
با بنده ها مثل کف دست باشی
با پشت دست میزنن توی دهنت

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.